Tuesday, March 15, 2011

aq masih disini

baru2 nih..aku telah membuat keputusan yang drastik,,aku tibe2 jd lost..nape aq kene pilih jalan yang aq belom mengkehendakinya ia hadir dalam hidupku..aku mahukannya tetapi bila sudah difikir2 balik..aq belum mahukannya dulu,,aq pun berdoa dan berusaha untuk mendapatkan yang terbaik..tetapi aku masih buntu..dan akhirnya setelah penat memikirkannya..aq pun try ambik jalan yg aq belom mahukannya..apabilaa jalan yg aq pilih ini kurang menyenangkan hatiku..aq berpikir2 balik..kenapa aq pilih jalan ini..dan bolehkan aq berpatah balik ke arah jalan yang aq singgah td...aq berusaha pelbagai cara untuk berpatah balik dan kemudiannya dgn izin tuhan yg maha kuasa..aku masih diterima untuk singgah ke tempat yang aku dlu,,alhamdulillahh..

No comments:

Post a Comment